انواع دستگاه های رایج/برندها را در اینجا به آسانی پیدا می کنید

Eplus3D

این دستگاه ساخت افزایشی به روش بستر پودر، یکی از توانمندترین ماشین‌های پرینت سه بعدی فلز است. این دستگاه برای کاربرد در صنایع هوافضا، هواپیمایی، خودروسازی و دفاعی بسیار مناسب است. محفظه ساخت این دستگاه دارای ابعاد 455×455×1100 میلیمتر است. مدل تجاری این دستگاه با نام EP-M450H تولید شده و می‌تواند فلزات مختلفی را پردازش و تولید کند. تیتانیوم، آلومینیوم، نیکل، آلیاژهای مس، فولاد زنگ‌نزن، فولاد ماریجینگ و همچنین کبالت کروم از جمله فلزات قابل استفاده در این ماشین می‌باشند.

این سیستم دارای ریکوتر دو جهته می‌باشد که باعث کاهش زمان پخش پودر و بنابراین کاهش زمان ساخت می‌شود. همچنین این ویژگی دستگاه باعث افزایش دقت و قابلیت تکرارپذیری موقعیتی در جهت ارتفاع (با تلرانس زیر 5 میکرون) می‌شود.

این پرینتر سه بعدی فلزی، شامل 2 لیزر فایبر 500 واتی می‌باشد. همپوشانی این دو لیزر کمتر از 0.1 میلیمتر است که با دستگاه تک لیزره قابل مقایسه است. نرخ ساخت با این ماشین 55 سانتیمترمکعب در ساعت است. استحکام قطعه نهایی تا 99.9% می‌باشد و تفاوت در خواص قطعات، کمتر از 5% است.

محفظه پودر مصرفی دستگاه قابلیت شارژ بدون توقف فرآیند کاری را دارد. بنابراین می‌توان بدون هر گونه نگرانی از اتمام پودر، محفظه پودر را در صورت نیاز مجددا شارژ نمود. میزان گاز مصرفی در این ماشین پایین و کمتر از 6 لیتر بر دقیقه می‌باشد؛ همچنین فیلتر این ماشین تا بیش از 1000 ساعت عمر می‌کند که به دلیل سیستم فیلتراسیون خاص دمش برعکس در این دستگاه است.

یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه، امکان تقسیم‌بندی مدل ساخت به قسمت‌های مختلف و استفاده از پارامترهای فرآیند متفاوت برای هر قسمت است. این دستگاه قابلیت یکپارچه سازی با نرم افزارSiemens NX  را دارد.

Eplus3D-EP-M450H

DED wire - Mitsubishi Electric AZ600

این ماشین ساخت افزایشی، به روش DED کار می‌کند. ماده اولیه مصرف این ماشین سیم (wire) است. سیستم کاری ماشین CNC پنج محوره است. این دستگاه برای تعمیر قطعات در صنایع خودروسازی، هوایی، زیردریایی و یا پرینت سه بعدی یک قطعه فلزی به صورت کامل، کاربرد دارد. در این ماشین از انرژی لیزر برای ذوب سیم مصرفی استفاده می‌شود. منبع انرژی لیزر، کنترل‌پذیری بالاتری دارد، میزان گرمای کمتری را به قطعه کار وارد می‌کند و عیوب کمتری در قطعه ایجاد می‌کند. از طرفی به علت هدررفت کمتر انرژی، این دستگاه از جمله تجهیزات دوستدار محیط زیست محسوب می‌شود.

این ماشین در دو مدل F20 با توان 2 کیلووات و مدل F40 با توان 4 کیلووات موجود است. حداکثر ابعاد محفظه ساخت این دستگاه، اجازه ساخت قطعاتی با قطر 500 میلیمتر و ارتفاع 500 میلیمتر را می‌دهد. این دستگاه توسط برند معتبر میتسوبیشی ژاپن تولید شده است. با توجه به اینکه اجناس ژاپنی به عمر طولانی معروف هستند می‌توانیم از خرید این دستگاه نیز تا حدی اطمینان خاطر داشته باشیم.

0224
اسکرول به بالا